חיפוש בבלוג:

יום ראשון, 13 במרץ 2011

ייצור חשמל סולארי ביתי


חשמל סולארי לבית – עשה זאת בעצמך
כולנו רוצים לחסוך בחשמל. כולנו רוצים להיות שוחרי סביבה. האם ניתן לשלב ביניהם? בלי להוציא עשרות אלפי שקלים מהכיס על מערכות אנרגיה סולארית?
בעזרת מדריך פשוט ניתן לבנות מערכת אנרגיה סולארית ביתי בכמה שלבים פשוטים בלי להיות גאון גדול.
היכנס ותראה ותפסיק לדאוג לעלויות החשמל שלך ותתחיל לייצר חשמל סולארי משלך בחינם !זה לא מדע בדיוני, למרות שזה אולי נראה כמו כזה. כפי שתראה, זה פשוט לנצל את מה שכבר קיים. חסכון של אלפי שקלים בשנה בהשקעה פשוטה וזולה!
אז איך עושים את זה? לא חבל להמשיך לשלם חשבונות חשמל גבוהים לחברת החשמל? למה לשלם עשרות ומאות אלפי שקלים לחברות שיתקינו מערכות סולאריות, בזמן שאתה יכול לעשות את זה בעצמך?

מה מייצר אנרגיה?
מה אנו רואים סביבנו שיכול לייצר אנרגיה? שמש ורוח… הדבר המדהים הוא שגם אם אתה לא מדען מטורף או גאון אתה יכול לרתום את הכוח של אור השמש לבית שלך! זה קל ודי פשוט להבנה, ברבה יותר פשוט ממה שזה נראה לך.
מה זה חשמל?
בלי הסברים מסובכים מדי, מה זה בעצם חשמל? חשמל הוא אלקטרונים. אלקטרונים זה מה שמפיקה סוללה, מה שמגיע בחוטי החשמל מחברת החשמל, מה ששולח המתג שלחת כשאתה מעלה אותו כדי להדליק נורה ועוד. את האלקטרונים מוכרת לך חברת החשמל. ביוקר!
זה אפשרי? אז זהו, שזה אפשרי. איך? ממקור האנרגיה הכי זמין על פני כדור הארץ – השמש!

אפשר להזמין מערכת אנרגיה סולארית יקרה ומסורבלת במאות אלפי שקלים, אך אפשר גם אחרת. בעזרת מדריך פשוט ( בשפה האנגלית ) תוכל גם אתה לבנות מקור חשמל ביתי, פשוט וזול בהרבה ממערכת מוכנה.
אנו שמחים לפרסם לראשונה את המדריך המלא לייצור אנרגיה מתחדשת, אשר משווק על ידי הוצאה לאור דיגיטלית. מדריך מקיף יותר ומפורט יותר לגבי הדרך שבה יכול כל אחד ואחת, להתקין מערכת פשוטה וזולה, ( כולל התקנה של מונה חשמל מאושר על ידי חברת החשמל )ולהתחיל לייצר אנרגיה בבית.



צפו בסרטון הסבר קצר



תגובה 1: